OFERTA SERWISOWA

W przypadku usterki w pracy kotła gazowego należy dokonać zgłoszenia serwisowego:
Adres: 60-179 Poznań, ul. Ścinawska 19
tel. +48 61 661 75 06
tel. +48 61 661 75 07
tel. kom. +48 693 104 181
usługi świadczymy głównie na terenie woj. wielkopolskiego

Klientom przypominamy, że przegląd techniczny urządzeń grzewczych dobrze jest wykonać przed rozpoczęciem się okresu grzewczego (czerwiec – sierpień). Pozwoli to wyraźnie skrócić okres oczekiwania na usługę serwisową.
Prosimy o podanie informacji o urządzeniu:
marka, typ, rok produkcji (informacje te znajdują się na tabliczce znamionowej wewnątrz kotła)
Przed wezwaniem serwisanta zalecamy zapoznać się z instrukcją obsługi urządzenia oraz z poniższymi wskazówkami, które mogą okazać się pomocne przy samodzielnym usunięciu usterki.

Kocioł nie pracuje:

  • Sprawdzić poprawność podłączenia zasilania (czy jest napięcie na zaciskach automatyki lub czy nie zamieniono faz np. inne włożenie wtyczki do gniazdka).
  • Na regulatorze kotła świeci czerwona dioda. (zapisać kod usterki z wyświetlacza) - nacisnąć przycisk resetujący pracę kotła.
  • Sprawdzić czy kurek gazowy jest otwarty.
  • Sprawdzić ciśnienie wody w kotle. W przypadku zbyt niskiego ciśnienia dopuścić wody do poziomu 1,2 bara (zgodnie z instrukcją urządzenia).
  • Sprawdzić czy pompa nie uległa zatarciu.